reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Branko Luha

Branko Luha

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Našiel som v sebe zaľúbenie byť vo svete nad vecou, som idylicky založený čudák, tulák, pragmatik, cholerik (nehodiace sa preškrtnite) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Ako prežiť život a nezarobiť

Branko Luha

Ako prežiť život a nezarobiť

Stručný návod s ručením obmedzeným na to, ako prežívať život a zatiaľ (ne)zbohatnúť. Obsah nasledujúceho textu nie je nijako hyperbolizovaný.

  • 8. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 217x
  • 0
Ako som dostal kopačky

Branko Luha

Ako som dostal kopačky

Stručný návod na to ako prežiť neduhy vzťahového charakteru. Ovšem ak máte nejakú lepišiu alternatívu.

  • 15. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 303x
  • 0
7 rokov v debete

Branko Luha

7 rokov v debete

Stručný návod s ručeným obmedzením na to ako prežiť život a zatiaľ (ne)zbohatnúť. Obsah nasledujúceho textu nie je nijak hyperbolizovaný.

  • 16. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 311x
  • 0
Ako išiel zub na vandrovku

Branko Luha

Ako išiel zub na vandrovku

Neduha, o ktorej neradno rád píšem. Nuž mráz si našiel aj mňa v týchto teplých nociach. Mal som naozaj mráz na chrbte.

  • 16. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 254x
  • 2
Ja a Boh

Branko Luha

Ja a Boh

Neviem či Pán Boh má extra vplyv na môj osobný život. Ak áno tu je prehľad udalostí, ktoré mu pripisujem.

  • 13. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 324x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu